mandag den 20. januar 2014

I hytten

I denne weekend tog jeg over til en cabin/hytte oppe i bjergene med nogle piger og 2 drenge. Vi kørte i et par timer før vi var der, men vi spillede lidt og så e film den dag. Søndag tog vi ud på ATVer med kælke hængene bag på. Så vi fik kørt rundt med 2 på kælken bag på. Senere tog jeg ud og kørte ATV med en pige. Og jeg lod hende så køre den... Og ja, hun ca sgu ikke den bedste. Vi kørte på sne, og hun gav den bare full throttle, og i et sving gav hun den for meget så den powerslidede, og da hun prøvede at rette op på den kørte hun ud siden af vejen og væltede den mens vi kørte omkring 60 kmt... Så fik hun sgu ik lov til at køre igen:)
Efter det tog vi snescooteren over til en kælkebakke, med en masse kælke. Så jeg tog snescooteren og bragt alle op igen. Om aftenen tog vi ud og badede. 
Allies forældre (dem som ejer hytten) er meget strække, så drengene sover nedenunder og pigerne sover ovenpå. Og de ville nok dræbe os hvis de så os efter kl. 12 på den samme etage. Men søndag nat kom de ned til os omkring kl. 2, så vi havde det meget sjovt den nat.

Mandag tog vi ud til kælkebakken igen, men vi strapped en kælk til snescooteren og kørte rundt med to i kælken. Jeg var den eneste der kørte snescooteren... Jeg ved ikke hvorfor der ikke var andre der ville køre, fordi jeg elskede det! Da vi kom tilbage til hytten, tog jeg en lille tur alene, for at få lidt adrenalin. Jeg tror jeg kom op og kørte 80 kmt... Den var ret vild. Da jeg kom tilbage til hytten var de allerede igang med at pakke sammen, så efter nogle få minutter var vi allerede på vej hjem. 

Jeg fik lov til at få skolefri mandag. De sagde at det var fordi jeg ikke har taget en dag fri fra skole og jeg har været loyal. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar