mandag den 6. januar 2014

Fredag og lørdag

Igår tog min værtssøster tilbage til Cali, så vi kørte hende til lufthavnen i Salt Lake, for så kunne vi også lave noget derovre. Vi tog ind i deres store mall. Det var ret stort... Efter en time fik vi noget at spise, og så forslog jeg at vi skulle tage ud og køre gokart. Så vi fandt et sted og kørte en halv time. Vi havde nogle problemer med gokartene, men der var ingen som begyndte at græde. Btw. Jeg vandt over Marius Michael og George. George tabte fordi hans gokart ikke kunne accelerere så godt. Men jeg kom på top 10 listen for tider fra den uge. 

Idag tog jeg med nogle venner til targhee igen, og snowboardede lidt. Jeg tog nogle chancer og slog røven og hovedet nogle gange... Men da vi alle var færdige tog vi over i bilen, og efter vi ventede 30 minutter kørte vi over til indgangen og fik af vide at en af mine venner brækkede hans håndled. Så vi kørte over til hospitalet mens han grad. Vi ventede omkring 1 time ved hospitalet og kørte så hjem, fordi hans far kørte over til hospitalet.
Og drengen som brækkede armen har fødselsdag imorgen:(
Efter snowboarding tog jeg ud til en grotte med nogle venner og lavede graffiti. Og det var lovligt. Grotten er omkring 500 meter lang, og der er graffiti over det hele. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar