tirsdag den 3. december 2013

Snowboarding og andet

Sidste Fredag tog mig, min værts søster og 2 værtsbrødre ud til Jackson Hole for at stå på snowboard, undtagen min værtsbror, Michael, som stod på ski. Der var ikke særlig meget sne på bakkerne, men det kommer om en uge eller sådan noget... Vi skulle også havde fået noget sne igår, men det har vi heldigvis ikke fået endnu, men vejret i næste uge bliver rigtig dårligt. Tirsdag bliver det ned til -12 grader, så det bliver glat og koldt. Den sidste uge med ferie har jeg bare været sammen med venner, og lavet en pakke til min familie. 

Min familie hjemme i Danmark flytter også i dag til et nyt hus, som jeg kommer til at bo i når jeg kommer hjem fra USA. Det bliver også lidt spændende siden at det bliver min første gang jeg flytter. 

Der skulle rigtig havde været en Girls choice prom, her om en uge, men datoen som var besluttet, er nu annulleret, og vi ved nu ikke hvornår den er. Jeg blev spurgt af Taylor, som er en af mine gode venner, og hun er også ret sjov, men vi ved nu ikke med sikkerhed  hvornår den bliver holdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar