onsdag den 18. december 2013

Nye planer

I sidste uge tog jeg ud og snowboardede med Randi og hendes forældre. Vi tog til targhee som er et par timer væk. Vi var der omkring kl. 11 og tog hjem kl. 4. Idag brækkede Cheryl hendes håndled 2 steder, fordi hun faldt ned fra en skammel og prøvede at tage fra med hendes hånd, så hun kan ikke lave sine dekorationer, og det andet job i en måneds tid. Jeg har spurgt hende om hun ville have mig til at hjælpe, men det finder hun ud af. Så hun kommer ikke til at tjene nogle penge her den næste måneds tid, hvilket betyder at vi (er næsten helt sikker) ikke tager til California i juleferien, men det betyder ikke så meget for mig, jeg tror det betyde mere for min tyske værtsbror, Marius. Men så får jeg nok også stået på snowboard et par gange her i ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar