onsdag den 25. december 2013

24 og 25 december

Juleaften sad vi alle inde i stuen, og spillede nogle familie spil... Det var så sjovt den aften og og selv mine mega stressede værtsforældre grinte så meget. 
Vi åbnede eb pakke igår, så fordi min værtsmor ville prøve at have en mix af europæisk og amerikansk jul. Vi fik tæpper





Vi så en film efter det og gik efter det i seng. 


Jeg vågnede kl. 9 og vi åbnede gaver kl. 11 pga. vi var nød til at vente på Michelle. Men vi alle åbnede gaver, og gav vores gaver og jeg fik stomppad, hue, id hår, go pro case, penge, tegne materialer, wristband fra Australien ( fra værtssøsteren i Australien), høretelefoner og andre ting. jeg fik også af George og Cheryl dirtbike bukser og trøje. Michael fik det samme, og Marius fik en dirtbike trøje men istedet for bukserne fik han en fjernstyret bil som ser ud som hans Formel 1 racerkører som han er stor fan af. Sebastian Vettel. 


Efter vi pakkede gaver op fik vi brunch, og så en film


Ingen kommentarer:

Send en kommentar