lørdag den 26. april 2014

Emilee og andet

Har haft meget travlt på det seneste. Jeg kørt på dirtbike omkring 8 gange på den seneste måned. Og har spændt meget tid med en pige, Emilee. Jeg faldt for den anden gang på min crosser sidste onsdag men jeg kom ikke til skade og det gjorde crosseren heller ikke.

Jeg ville gerne tage emilee til prom, men hendes far ville ikke lade hende gå. Så jeg var ovre og spise aftensmadved dem 3 gange før han gav mig lov. Men nu er mig og emilees får gode venner, og jeg kommer også meget over til hendes hus de seneste dage.
Emilees får tog mig ud og skyde i går. Vi skød med 22, 44 kaliber og en shotgun. Jeg tror hendes far var lidt irreteret fordi der var lidt konkurrence mellem os, men han er stadig bedre end mig.
Vi skød lerduer med shotgunnen og fyrede dem af med en maskine. Det er ikke så svært som man skulle tro. Hvis du holder virkelig godt fat i den og har præcision så kan du godt ramme den. Det er endnu sværere når de sender 2 afsted på samme tid, fordi den giver et ryk efter det første skud og så skal du også finde den anden under 0,5 sekunder efter...

Tiden går så hurtigt, jeg kan ikke tro jeg har under 2 måneder tilbage. Jeg tror jeg ville tage et år mere herovre hvis jeg kunne. Men jeg har brug for min uddannelse i Danmark. Måske hvis jeg får mig en crosser i Danmark kan jeg overleve:) men der er så mange mennesker jeg ikke kommer til at se igen. Jeg vidste at jeg kommer til at se min familie og venner igen, men jeg ved ikke hvornår jeg ser min familie og venner herovre, så det bliver sværere at tage væk fra USA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar