søndag den 4. august 2013

Fra Camp til Værts familie

De sidste par dage har været de bedste fra campen. Jeg har lavet alt muligt som ikke ville have sket i Danmark. Vi spillede igen volleyball med militær drengene, og de er så mega sjove. Lige efter Volley skulle vi til "Dance" (fest) som var lidt tam, men til sidst ved 10/11 tiden blev der affyret raketter... Det blev ved i 15 minutter!!

Efter festen skulle vi over i hockey hallen, og vente på at ens bus kom og hentede en. Min kom 12:45, hvor der derefter var 3 timers buskørsel.

Jeg forsvandt fra 2 andre som jeg fulgtes med, da vi skulle gennem Security (nåede desværre ikke at sige farvel til dem) men da jeg havde ventet i lidt over 2 timer i Boston lufthavn, kom en fra sweiz som også skulle til JFKennedy airport

( Boston - New York - Salt Lake City - Idaho Falls)

Desværre var der intet tv i flyet, men jeg hørte bare musik, så jeg overlevede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar