lørdag den 10. august 2013

Den seneste uge

I denne uge har jeg oplevet meget. 
Min værtsfsmilie stod i lufthavnen med et "welcome" skilt.
Den dag var jeg jeg ret træt, siden at jeg ikke havde sovet i 40 timer, og at jeg havde jetlag, men min værtsmor, Cheryl, viste mig rundt i byen. Senere den aften hentede vi min tyske midlertidige værtsbror. 
Min familie er hans velkomst familie.
Den anden dag i Idaho Falls tog vi det også stille og roligt. Vi tog ind og kiggede ved et fitness center, som Cheryl arbejder ved, og vi kiggede rundt ved skolerne, fordi vi kan vælge mellem to skoler. Idaho falls High School eller Hillcrest High School. Jeg regner med at det bliver IF.
Mandag tog vi i et stort marked (Mall) med Marius (tyske værtsbror) og Michael (Amerikanske Bror) Men fordi at vi ikke gad at bruge Cheryls tid gik vi hjem... Det var dumt... Det tog 40 minutter at gå hjem:(

Tirsdag tog Cheryl, Marius og jeg i Vandland. Selvom det ikke var særlig stort var det meget fedt. Senere den aften fik vi "frosen Yogurt" fra Kiwi Logo, klart anbefalet:) 

Onsdag tog vi i IJump, det er en hal med trampoliner ved siden af hinanden. Og vi spillede også dodgeball. Vi fik også et abbonement til fitnesscenteret, så det koster 15 dollars om måneden, istedet for 50 om måneden. Grunden til at det er så dyrt, er fordi at de har utrolig mange valg af øvelser, maskiner vægte, og de har 3 pools og 2 hot tubs, en indendørs basketballbane, og 3 squash baner.

Idag var Marius og jeg inde og træne, og vi tog også en dukkert efter:) efter aftensmad tog vi over til en af Michaels venner, Braden, hvor vi spillede hardball. Og senere kørte vi på dirt bikes/crossere. Det var fedt:)

Imorgen tager vi ned til floden, og ser Duck Race, hvor man køber en lille flydende and, som bliver smidt samtidig med 100000 andre gummi ænder, og personen med den første and vinder en ny Ford Pick up truck:)

Ps. De har en awesome hund:) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar